Bestilling og betaling

Bestilling og betaling

Bestilling af hotelophold

Vores online booking her på hjemmesiden er åben for booking 24 timer i døgnet alle årets dage. Foretrækker du personlig betjening, er du naturligvis velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon (+45) 70 80 65 00. Vi har åbent alle hverdage kl. 8.30-16.00. 

Efter bestilling af hotelophold modtager du en bekræftelse via mail. Har du ikke en mailadresse, kan du få dit reservationsnummer oplyst pr. telefon. Der tages forbehold for trykfejl og formuleringsfejl.

Hvordan og hvornår skal hotelopholdet betales?

Ved reservation skal du altid opgive dit kreditkortnummer for at garantere din ankomst. Vi trækker ikke penge på dit kreditkort. Betaling sker på hotellet ved afrejse. Husk at du kan annullere dit hotelophold indtil dagen før ankomst, med mindre andet er angivet på din bekræftelse.

Er du medlem af en af følgende organisationer og ønsker medlemsfordele, skal du huske at foretage booking af hotelophold via Small Danish Hotels for at opnå dine fordele. Det er ikke muligt at booke direkte på hotellerne.