Hvordan bestiller jeg et ophold?

Vores online booking her på hjemmesiden er åben for booking 24 timer i døgnet alle årets dage. Foretrækker du personlig betjening, er du naturligvis velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon (+45) 70 80 65 00. Vi har åbent alle hverdage kl. 8.30-11.00 og 12.30-16.00.

Efter bestilling af hotelophold modtager du en bekræftelse via mail. Har du ikke en mailadresse, kan du få dit reservationsnummer oplyst pr. telefon. Der tages forbehold for trykfejl og formuleringsfejl.

Får jeg en bekræftelse tilsendt?

Efter bestilling af hotelophold modtager du en bekræftelse via mail – har du ikke en mailadresse, kan du få dit reservationsnummer oplyst pr. telefon.

Hvordan foregår betalingen?

Betaling af dit ophold sker på hotellet ved afrejse. Dog skal du ved online reservation altid opgive dit kreditkortnummer for at garantere din ankomst, også selvom du ønsker at benytte et Small Danish Hotels gavekort som betaling på hotellet. Vi trækker ikke penge på dit kreditkort.

Du kan betale med Small Danish Hotels gavekort, med mindre andet er angivet.

Du kan annullere dit hotelophold indtil dagen før ankomst, med mindre andet er angivet på din bekræftelse.

Skal jeg betale et depositum?

Du skal ikke betale depositum, når du bor på kroer og hoteller i Small Danish Hotels.

Kan jeg annullere mit ophold?

Du kan som udgangspunkt altid annullere dit hotelophold via telefon +45 70 80 65 00. Udenfor åbningstid (alle hverdage fra kl. 8.30-11.00 og 12.30-16.00) bedes du kontakte hotellet direkte. På din bekræftelse vil den præcise annulleringsbetingelse fremgå.

Hvis jeg bliver forhindret, skal jeg så kontakte Small Danish Hotels eller hotellet?

Du kan som udgangspunkt altid annullere dit hotelophold på info@sdh.dk eller via telefon +45 70 80 65 00. Udenfor åbningstid (alle hverdage fra kl. 8.30-11.00 og 12.30-16.00) bedes du kontakte hotellet direkte. På din bekræftelse vil den præcise annulleringsbetingelse fremgå. Bemærk visse ophold kan hverken ændres eller annulleres, dette fremgår tydeligt af opholdsbeskrivelsen samt på bekræftelsen.

Hvad gør jeg ved sygdom?

I tilfælde af sygdom bedes du kontakte vores kundeservice på telefon +45 70 80 65 00.

Hvis du kontakter os på selve ankomstdagen, vil det være hotellet, der afgør om opholdet kan annulleres eller alternativt flyttes til en anden dato.

Udenfor vores åbningstid (alle hverdage fra kl. 8.30-11.00 og 12.30–16.00) bedes du kontakte hotellet direkte.

Jeg kan ikke finde mit reservationsnummer. Hvad gør jeg?

Hvis du mangler dit reservationsnummer, kan du ringe til os på telefon +45 70 80 65 00.

Hvor kan jeg finde information om hotellet?

Her på hjemmesiden kan du finde et væld af informationer om alle vores kroer og hoteller. Søg via søgefunktionen på forsiden af hjemmesiden.