Det er vores ambition, at fremstå som den mest attraktive kæde og samarbejdspartner indenfor salg og markedsføring på hotelmarkedet i Danmark. Vi skaber værdi for vores medlemmer gennem en effektiv salgs- og marketingmotor, en stærk IT-platform, indsigt og netværk. Formålet med vores virke er at udbyde, markedsføre, understøtte og videreudvikle vores medlemmers produkter, med henblik på at optimere fremtidig konkurrenceevne, styrke effektiviteten og fremme stordriftsfordele ved blandt andet markedsføring.
Vi har fokus på kerneopgaverne og reducerer kompleksiteten.
Samtidig arbejder vi kontinuerligt udviklingsorienteret, og lancerer løbende forretningsudviklende services. Seneste tiltag er vores alliance med BWH Hotels - The Hotel Alliance, som skaber forretningsmæssig værdi og gæster fra både den danske og internationale hotelscene. Herudover har vi gennemgået en transformation i form af et nyt CVI, som efterlader et aftryk af en moderne og tidssvarende kæde.
Vi er visionære og blander os ofte i den offentlige debat med markedets, branchens og især vores medlemmers bedste interesser på sinde.
Vi er ikke en OTA - og det bliver vi heller aldrig! Vi er nemlig ejet af medlemmerne og sender ikke vores provision ud af landet.
Small Danish Hotels er et kendt og anerkendt brand med en kendskabsgrad på 64% i markedet (leisure). Vores hotelkæde er den 3. mest besøgte i Danmark, med den største konvertering af kendskab til besøg. Vores skræddersyede ophold, tilpasset personlige interesser og segmenter, efterlader os med en høj kundetilfredshed og NPS-score.