Hvordan tilknyttes flere medarbejdere til firmaaftalen?

Når den ansvarlige for firmaaftaler er logget ind på firmaaftalen, er det til enhver tid muligt at tilknytte flere medarbejdere. Det er vigtigt, at alle relevante medarbejdere er tilknyttet til aftalen.

Får medarbejderne stadig Benefits-point, når vi har en firmaaftale?

Ja, de tilknyttede medarbejdere får fortsat Benefits-point, såfremt de er medlem af Benefits. 

Kan man få faktura tilsendt i stedet for at betale på hotellet?

Hvis man ønsker at modtage faktura i stedet for at betale på hotellet ved afrejse, kontakt da venligst vores erhvervsafdeling for at høre om mulighederne - erhverv@smalldanishhotels.dk 

Hvordan laver vi bookinger, når vi har en firmaaftale?

Booking af overnatninger til firmapris skal ske via Small Danish Hotels - husk at oplyse, at I har en firmaaftale. Ønsker I at booke online, så er det naturligvis også en mulighed – kontakt vores erhvervsafdeling for at høre mere - erhverv@smalldanishhotels.dk